miércoles, 27 de octubre de 2010

Coses Vàries

Hola,

avui és dimecres 27 d'octubre, ha fet un dia clar i he pogut sortir a entrenar amb tranquilitat als volts de les 5 de la tarda. Digueu-me fredolic, però que voleu que us digui, si ara tinc la sort de poder sortir quan encara hi ha el sol, doncs ho prefereixo la veritat... d'aquí res amb el canvi d'hora i la tardor apreti, a les 5 ja es començarà a pondre... així que s'ha d'aprofitar.

Quan surts prop d'una horeta a córrer i encara que vagis escoltant l'mp3 (per cert recomano La Carrau i Love of Lesbian barreja de folk-rumba catalana i pop del bo) moltes coses et passen pel cap. M'he sorprès a mi mateix pensant que el que estava fent, a principi d'any gener-febrer m'ho diuen i no m'ho crec el que pugui estar fent, entrenar per una marató. No seré el primer al món en fer-la, ni tampoc tinc l'aspiració de fer cap rècord del món, però sols la idea de que pugui acabar-la ja em fa estar content i animat. Em sento cansat, no ho puc negar, però també noto la recompensa dels resultats, la cursa de diumenge, les millores fisiològiques (que sense pretendre ser vanitós) són evidents, em fan sentir content.

M'agrada

- que el Barça amb l'equip que en diuen B, o sigui, jugadors de 2ªA juguessin ahir tal com saben jugar.

- que el Madrid amb jugadors del primer equip que en diuen B, no juguen com els de dalt. No dubto que acabin passant, però viurem una nova versió del cantera vs cartera. Ah i que els Miami Heat hagin començat perdent amb els Boston, algo semblant amb el Madrid...

- demà, hi ha l'assemblea general del Gremi d'Hotels de Lloret en la qual hi ha eleccions a la Junta directiva, lal qual hi vaig preparar la candidatura. I perquè? per aprendre i si pot ser, sumar un petit gra de sorra amb la meva humil opinió... Noves experiències

- veieu aquest video http://www.youtube.com/watch?v=Vo0Cazxj_yc

Em preocupa

- en Bojan, Bon-jan això si, però no crec que tingui prou nivell pel Barça. No és nou el que dic, amb el bon final de temporada de l'any passat no n'hi ha prou... per donar-li una oportunitat el cediria a un primera i a veure com evoluciona... vull sentir les vostres opinions.

M,ha posat trist

- ens ha abandonat l'avi del Filiprim, ja el vèiem gran quan el vèiem a la tele...

D.E.P. Llàtzer Escarceller

Salut!

No hay comentarios:

Publicar un comentario