martes, 5 de octubre de 2010

Entrenaments i mes entrenaments...

Hola de nou,

diumenge vam anar a veure el Challenge de Calella, o el que és el mateix, triatló de distància Ironman allà mateix on tenim previst fer el repte al maig 2011... Entre admiració i respecte va ser el que vaig sentir per als corredors que vam veure... Acabar aquesta prova en 10, 11, 12 hores... acabar-la té un mèrit increïble...

Vaig seguint amb els entrenaments per la marató, dijous i divendres vaig estar 2 dies xoff al llit, suposo que la maleïda passa de mal de panxa que hi ha (quan tens mal de panxa tothom diu que és per la passa, però ningú diu qui la passa eh!!!) lo que va fer que perdés dos dies d'entrenament que vist el ritme com anava tampoc em va anar malament per poder descansar... Ja dissabte vaig tornar a córrer i vaig combinar una tirada en circuit variat (pujabaixa) i diumenge una tiradeta llarga... Em va entrar un mal de genoll que no havia sentit fins ara, em va preocupar, però en un parell de dies crec que ha marxat i avui al fer 40' m,he sentit millor.

Em sento animat i amb ganes de que s'apropi la data, el 28.11, per poder-ho preparar millor m'he apuntat a la cursa del carrer nou de Girona del 24.10 (10 kms) i tinc la intenció de fer una mitja marató el 7.11 o una altra de 10 kms, encara no ho tinc decidit...

De mentres, la meva vida social m'ha permès anar al cine a veure un parell de pelis:

- Recomano "Buried": angoixant, trepidant, inesperada, diferent... no deixis que te l'expliquin, al 2011 costa trobar pelis amb la capacitat de sorprendre...

- No recomano "El gran Vazquez": suposo que no sabia bé el que anava a veure, però els 4 detalls que en Segura et pot fer riure, no compensa el preu de l'entrada de cine, així que...

Salut i fins la propera, espero que el Barça vagi espavilant! no estic nerviós pel joc, però els resultats haurien de començar a acompanyar...

1 comentario:

  1. on han anat a parar aquells temps que miràvem pelis com les d' en santiago segura, Torrente, el dia de la bestia, la comunidad...?

    ResponderEliminar