jueves, 25 de noviembre de 2010

Ja ha arribat el dia!

Demà al matí ja marxem cap a San Sebastià, els dies, setmanes i mesos ja han passat...
Aquesta setmana ha sigut molt difícil, he dubtat sobre si podré acabar-la, si he entrenat el que calia, si el ritme el podria mantenir, a sobre ara, se,ns ha ajuntat la previsió de mal temps a Donosti, fins i tot risc de neu!!! però bé, haig de tocar de peus a terra i soc conscient que l'objectiu és clar, és acabar-la i no és altra que una diversió... el millor de tot és que ningú m'ha posat la pressió per fer-la i acabar-la més que jo mateix... Si més no, ho intentaré...i el resultat ja es veurà...
Com a mínim em quedo que aquests mesos d'entrenament m'ha portat a córrer per Puigcerdà, Canàries, el Marroc, la cursa del carrer Nou... una disciplina d'entrenament que m'he imposat i m'he obligat a seguir i que he pogut mantenir-la...
Com diu en Quique, la feina ja està feta... espero que ben feta... ara sols queda sortir diumenge i disfrutar!!!
Ja us explicaré!

No hay comentarios:

Publicar un comentario