viernes, 16 de julio de 2010

Primera entrada

Hola a tots,

aquesta és la meva primera entrada en el món dels blogs... em venia de gust fer-ho i publicar el que em sembli i com i quan ho vulgui fer... aquelles històèries que em vinguin de gust compartir amb vosaltres i que vosaltres em volgueu suggerir...

Els que em coneixeu ja sabeu que dic el que penso i que no acostumo a pensar molt el que dic, així que a veure si en el blog puc cultivar la sana costum de pensar les coses abans de dir-les... I els que no em conegueu doncs ja ho anireu fent...

Així que sigueu benvinguts a aquest espai obert que vull compartir a partir d'ara amb tots vosaltres!! Sentiu-vos com a casa!

Salut

Hola a todos,
esta es mi primera entrada en el mundo de los blogs, tenía ganas de hacerlo y publicar todo lo que me parezca como y cuando lo quiera hacer... esas histoerias que me vengan de gusto compartir con todos vosotros y que también me podáis recomendar.

Los que me conocéis sabéis que digo lo que pienso y que no acostumbro a pensar mucho lo que digo, así que a ver si en el blog puedo cultivar la sana costumbre de pensar las cosas antes de decirlas... Y los que no me conocéis pues ya me iréis conociendo... jeje

Así que bienvenidos a este espacio abierto que quiero compartir desde ahora con todos vosotros!!! Sentiros como en casa!

Salud!

1 comentario:

  1. Hola Damià!

    Bé ja que ens faràs partíceps de la teves vicisituds en el món de l' esport intentarem donar-te ànims encara que habitualment ho fem i et demanarem algun consell els novells com jo!!

    Fins ara!

    ResponderEliminar